dzēsts lietotājs [0, 10] - 27-05-2021 23:08
Veidojot reklāmas tekstu ir svarīgi ievērot vairākus noteikumus:
1. Nelīdzinieties konkurentiem, rakstiet tekstu, lai uzreiz var atpazīt jūsu uzņēmumu. Lai
izlasot virsrakstu ir klientam skaidrs, kas tiek piedāvāts un kurš to piedāvā. Vajadzētu
izvairīties no standarta frāzēm - mēs labākie..., mēs nodrošinām..., ideāli apkalpo... – šādas
frāzes var lietot jebkurai precei.
2. Izmantojiet virsraksta spēku un pielietojiet visu savu talantu, to rakstot. Tajā jābūt
vārdiem, kas piesaista uzmanību un tajā pašā laikā neierobežo fantāziju, un vēlmi iepazīt
tekstu tuvāk, tas nedrīkst atgrūst klientus, radīt pārpratumus.
3. Pārdodiet klientam priekšrocības, nevis preces raksturojumu, uzsveriet piedāvātos
labumus. Piemēram, izmantojot sadzīves tehniku, iegūsiet brīvo laiku, kuru varēsiet
izmantot hobijiem.
4. Nerunājiet par kvalitāti vai apkalpošanas līmeni, bet parādiet to klientam. Pārlieku sevi
neslavējiet. (visaugstākā kvalitāte, ideāla apkalpošana, labāk par visiem..) Izmantojiet
reklāmās reālus gadījumu aprakstus, kuros norādiet, kas veica reālus pakalpojumus
piegādē, remontdarbos, dāvanu iesaiņošanā. Lieciet runāt klientiem, klientu sniegtās
liecības ir ļoti iedarbīgs reklāmas veids.
5. Izmantojiet izteiksmīgus valodas līdzekļus, gramatiski pareizi veidotus teikumus,
nepieļaujiet stila kļūdas. Reklāmas stilam jābūt vieglam, interesantam, dzīvam. Izvairieties
no bezpersoniskas formas, vēršaties pie konkrētās mērķa auditorijas, vai vismaz lietojiet
uzrunu Jums, vai atsevišķos gadījumos pārejiet uz Tu... Tekstam ir jābūt sastādītam
kvalitatīvi. Arī tad, ja to izmanto mazie vai vidējie uzņēmumi. Lielos uzņēmumos to izdara
profesionāli, bet mazākos jātiek galā pašu spēkiem. Teksta kvalitāti var noskaidrot,
salīdzinot savas firmas un konkurentu reklāmu, veicot aptauju pircēju vidū.
6. Pirms reklāmā izmantojiet noliedzošu attieksmi, humoru, rupjus izteicienus vai seksu,
padomājiet vai nav cita efektīva problēmas risinājuma. Nenopeliet konkurentu, labāk uzsvērt
savas vērtības un ļaut klientam pašam izvēlēties. Humors var būt ļoti ietekmīgs, ja labi ziniet
savas mērķa auditorijas tieksmes, vēlmes. Reizēm humors var izraisīt pārpratumus un
nesaprašanos. Satīru (izsmiešana) un ironiju var izmantot tikai , ja jūsu mērķa auditorija ir
gudri, izglītoti cilvēki, bet jārūpējas par to, lai tie nebūtu rupji un aizvainojoši. Reklāmas
tekstos nelieto rupjus un vulgārus izteicienus, jo tas būtu lēts paņēmiens, kā piesaistīt
uzmanību un to parasti izmanto cilvēki, kuriem trūkst talanta un iztēles. Sekss ir ļoti izplatīts
instruments reklāmā, bet ja prece nav seksuāla, tad tas var daudzos pircējos izraisīt
nepatiku, aizvainojumu.
mikemorgan63 - 27-05-2021 23:08
Vai jums ir nepieciešams steidzams finansējums korporācijai? biznesa vai
mazais bizness / līgums / būvniecība / mājas aizdevums / hipotēka, aizdevumi
Mēs piedāvājam aizdevumus cilvēkiem ar ļoti zemu 3% procentu likmi.
Ja ir interese, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu {drpierrethomas663@gmail.com}
Pjērs Tomass
E-pasts: drpierrethomas663@gmail.com
Kas lietotnē: +1 661-772-9122
Toronto, Ontārio M5H 2N1,
Kanāda.