eksamens.1w.lv

 

Forums  10. Sabiedriskās domas veidošana un ietekmēšana

6 baušļi - [2]
Veidojot reklāmas tekstu ir svarīgi ievērot vairākus noteikumus:
1. Nelīdzinieties konkurentiem, rakstiet tekstu, lai uzreiz var atpazīt jūsu uzņēmumu. Lai
izlasot virsrakstu ir klientam skaidrs, kas tiek piedāvāts un kurš to piedāvā. Vajadzētu
izvairīties no standarta frāzēm - mēs labākie..., mēs nodrošinām..., ideāli apkalpo... – šādas
frāzes var lietot jebkurai precei.
2. Izmantojiet virsraksta spēku un pielietojiet visu savu talantu, to rakstot. Tajā jābūt
vārdiem, kas piesaista uzmanību un tajā pašā laikā neierobežo fantāziju, un vēlmi iepazīt
tekstu tuvāk, tas nedrīkst atgrūst klientus, radīt pārpratumus.
3. Pārdodiet klientam priekšrocības, nevis preces raksturojumu, uzsveriet piedāvātos
labumus. Piemēram, izmantojot sadzīves tehniku, iegūsiet brīvo laiku, kuru varēsiet
izmantot hobijiem.
4. Nerunājiet par kvalitāti vai apkalpošanas līmeni, bet parādiet to klientam. Pārlieku sevi
neslavējiet. (visaugstākā kvalitāte, ideāla apkalpošana, labāk par visiem..) Izmantojiet
reklāmās reālus gadījumu aprakstus, kuros norādiet, kas veica reālus pakalpojumus
piegādē, remontdarbos, dāvanu iesaiņošanā. Lieciet runāt klientiem, klientu sniegtās
liecības ir ļoti iedarbīgs reklāmas veids.
5. Izmantojiet izteiksmīgus valodas līdzekļus, gramatiski pareizi veidotus teikumus,
nepieļaujiet stila kļūdas. Reklāmas stilam jābūt vieglam, interesantam, dzīvam. Izvairieties
no bezpersoniskas formas, vēršaties pie konkrētās mērķa auditorijas, vai vismaz lietojiet
uzrunu Jums, vai atsevišķos gadījumos pārejiet uz Tu... Tekstam ir jābūt sastādītam
kvalitatīvi. Arī tad, ja to izmanto mazie vai vidējie uzņēmumi. Lielos uzņēmumos to izdara
profesionāli, bet mazākos jātiek galā pašu spēkiem. Teksta kvalitāti var noskaidrot,
salīdzinot savas firmas un konkurentu reklāmu, veicot aptauju pircēju vidū.
6. Pirms reklāmā izmantojiet noliedzošu attieksmi, humoru, rupjus izteicienus vai seksu,
padomājiet vai nav cita efektīva problēmas risinājuma. Nenopeliet konkurentu, labāk uzsvērt
savas vērtības un ļaut klientam pašam izvēlēties. Humors var būt ļoti ietekmīgs, ja labi ziniet
savas mērķa auditorijas tieksmes, vēlmes. Reizēm humors var izraisīt pārpratumus un
nesaprašanos. Satīru (izsmiešana) un ironiju var izmantot tikai , ja jūsu mērķa auditorija ir
gudri, izglītoti cilvēki, bet jārūpējas par to, lai tie nebūtu rupji un aizvainojoši. Reklāmas
tekstos nelieto rupjus un vulgārus izteicienus, jo tas būtu lēts paņēmiens, kā piesaistīt
uzmanību un to parasti izmanto cilvēki, kuriem trūkst talanta un iztēles. Sekss ir ļoti izplatīts
instruments reklāmā, bet ja prece nav seksuāla, tad tas var daudzos pircējos izraisīt
nepatiku, aizvainojumu.
| pēdējā ziņa: 27-05-2021 23:08



Vēstule - [1]
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību
RIMI Latvia
Reģ. Nr. 4000856552565
Augusta Deglava ielā 161, Rīgā, LV - 1063
Tālr. 267618848, e-pasts-rimibaltic.com


Rīgā




24.03.2010. Nr. 54 A/S „LNT”
galvenajam redaktoram L. Dagstiņam



Par sadarbību „Labestības dienās”


SIA „RIMI Latvia” vēlas Jūsu uzņēmumam piedāvāt sadarbību Jūsu uzņēmuma rīkotajā
sabiedriskajā pasākumā „Labestības dienas”, izvietojot labdarības akcijas laikā (no 1.
maija līdz 4. jūnijam) ziedojuma kastītes mūsu veikalos ar mērķi sniegt materiālu palīdzību
bērniem.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par mūsu uzņēmuma piedāvājumu, zvaniet pa tālruni –
267618848, darba dienās no plkst. 10.00 - 18.00
Ceram uz veiksmīgu sadarbību.



Ar cieņu,

Valdes loceklis (paraksts) V. Turlais






Nahodkina
29591659

| pēdējā ziņa: 20-06-2010 20:42



Līgums žurnāla - [1]
1. Nr
2. R-144
3. "Santa"
4. 10. gada 8. jūnijā
5. reklāmas projekta vadītāja Silvija Kāpostiņa
6. A/S "Rīgas piena kombināts"
7. Bauskas ielā 150, Rīgā, LV-1041
8. LV400013576551
9. 400013576551
10. mārketinga departamenta direktors Andris Dēlis
11. "Santa"
12. žurnāla nr.
13. publikācijas formāts, tipo 2, 1/1, 1/2 utt
14. pamatvērtība: visas summas kopā
15. piešķirtās atlaides: procenti un tad summa atbilstošajā ailītē
16. saskaņā ar šo līgumu tiks reklamēts __saldējums "Ekselence"__
17. 4811.20Ls (ar vārdiem)
18. summa bez pvn
19. pvn
20. piecu dienu laikā pēc publikācijas
21. 10 dienas pirms katras publikācijas
22. rekvizīti
23. visur: paraksts, atšifrējums, zīmogs | pēdējā ziņa: 20-06-2010 20:35



TV līgums - [1]
1. "LNT" kanālā (Nr. 254)
2. Rīgā
3. datums
4. SIA "Puķīte"
5. direktora I.Ziediņa
6. ar statūtiem
7. A/S "LNT"
8. direktora A.Eiķa
9. uz statūtiem
10. "LNT" kanāla ēterā
11. "LNT" televīzijas ēterā
12. "LNT" televīzijas ēterā
13. 10. gada 31. jūlijam
14. A/S "LNT"
Elīzes iela 17, LV-1013
40005176913
LV36UNLA0050003556173
UNLALV22
15. --"--
16. visur paraksts, atšifrējums, zīmogs | pēdējā ziņa: 20-06-2010 20:26



Izmaksu rēķināšana: - [1]
TV3, BezTabu, R11935, 10 dienas 2 nede. laikā, 18 sek., jūlijā.

2,-Ls --> bāzes cena
2x14=28,-Ls --> cena par 1 sek
28x18=504,-Ls --> cena par 18 sek
504x0.85=428.40Ls --> jūlija koef. cena
428.40x1.25=535.50Ls --> klipa garuma koef. cena
535.50x10=5355,-Ls --> cena par 10 dienām
5355x0.21=1124.55Ls --> pvn
5355+1124.55=6479.55Ls --> cena ar pvn | pēdējā ziņa: 20-06-2010 20:14





Meklēt forumā:  tēmu nosaukumos komentāros